Search This Blog

Friday, September 23, 2011

Puasa Sunat 6 vs Open House Opis

Hari ni boring giler kt opis since ramai yang pergi kursus dan cuti.. Hm rasenyer ofc aku mmg leh dikatakan lengang la gak.. Yg selalu kedengaran hanyalah bunyi aircond yg x berapa semnggah ni.. Bunyik jer kuat sejuknya x seberapa kecuali time hujan la huhu..

Hari ni Hari Jumaat, hari ke-4 aku berpuasa.. InsyaAllah sambung Isnin dan Selasa depan dptlah aku tunaikan Puasa Sunat 6 tahun ni.. Jujurnya, kalau aku dpt abiskan pose 6 ni, mmg aku syukur sgt2 sbb inilah pertama kalinya. Sebelum ni mcm2 halangan yg dtg. Dan aku rasa thn ni adalah thn yg cantik utk aku lengkapkan Pose 6 aku hihi.. alhamdulillah timing sumer bagus hehe..

Hari ni pun ada Majlis Hari Raya peringkat opis, so ramaila yg bertya kenapa aku pose hari ni.. Ish2 nak pose kak nk kira apa kan.. Ape sgt la Jamuan Hari Raya dengan lemang, rendang, nasi beriyani or tomato.. Rasenyer dah pueh da mkn kt open2 house smpi sakit2 perut wakakak~

Lastly, pada korang yg tgh2 nk cukupkan pose 6 tu, cepat2 ler sblm terlambat , Syawal dan nk abis weh! =))

Sbb xleh tdo.. So inilah yg aku buat utk isi masa rehat heheh.. Feveret game ni boleh donlod di App. Store Google ;)

No comments:

Post a Comment