Search This Blog

Monday, March 18, 2013

New Department

Last week reshuffle besar2an kat tempat koje. kitorang panggil 'tsunami' jer sebab semuanye berlaku dengan tibe2 dan tidak tahu siapa yang kene hehehe..Gelombang pertama dah terjadi bulan lepas, jadi kali ni adalah gelombang kedua dan nampaknyer nama aku pon terhanyut sama.

Alhamdulillah, ari ni lapor diri di department baru.. department yang memang agak asing sebab bergaul dengan subjek teknikal dan engineering.. Mayb pasni leh jadi engineer kot hahaha verangan. Tapi job scope more to admin and since akulah bunga di kalangan kumbang sbb tulah lebih mudah bg keje admin ni pd pompuan ye dak.

Lepas lapor diri dan diberi penerangan oleh pengarah bahagian tadi, the view has become clean and clear. basically, keje2 yang diterangkan tu aku da penah buat masa kat bahagian lama dulu. harap lepas ni semua berjalan dengan baik. masalah kan tetap ada selagi kite berurusan dgn manusia. jadi ain, jgn stres2 hokey hihi ^_^

Ok, kalu korang baca entri ni, doakan kejayaan aku di tempat baru ni k.. semoga semua urusan kalian dan aku akan dipermudahkan. amin..


No comments:

Post a Comment