Search This Blog

Wednesday, March 2, 2011

Appointment at Klinik Dr Hamid Arshat

Last Monday baru aku perasan it was end of february already. Aku terus teringat appointment aku di klinik Dr Hamid Arshat & HUKM selang sehari jer. So daripada aku kene amik cuti 2 hari baik aku sekalikan jer.. Pagi di HUKM, Cheras (of courselah dr kol 9am smpi kol 1pm hopefully xlebih dr kol 1 lah) then dr HUKM nnt terus g klinik Dr Hamid Arshat di Damansara.. Its gonna be a hectic day i tell u..

Appointment di Klinik Dr Arshat ni aku buat melalui phone call jer pada 27/28 Januari lepas dan date yg diberi adalah pd 10 Mac jam 2.30 ptg since kes aku bukan emergency case katernyer dan perlu 'Q' mcm orang lain. Tp menurut workmate aku, die 'walk-in' jer walau xder appointment.. hmm maybe sbb wife die da ade rekod kat situ atau klinik tu mmg pilih bulu.. Al-maklum famili brader ni mmg org terkenal dan 'orang ada-ada'. Tak perla malas nak merayu-rayu tak tentu pasal walaupun aku dah bgtau die prob aku ms tu yg aku br 2 3 hari 'miss abortion'.

Then, biler aku kol utk ubah date appointment, kakak tu bleh cakap nama aku takder pn dalam list 10 mac tu, indeed dalam mana2 date pn xder. Haih.. hanginnyer aku!!!!!! naseb baik aku ni BAIK (jangan muntah di sini) xdernyerla aku nk maki2 kakak tu. Biler aku tya mcm mana? Di cakap 2 hari befoe 11 Mac yang aku nk datang tu, aku kol balik in case ade org kensel die leh masukkan nama aku.. haii gamaknyer xderlah tu.. Korang mesti tahu kan mcm mane susah dan ramainyer org nk g klinik Dr Hamid Arshat yang famous lagi masyhur ni.. Tu pasal appointment smpi 2 3 bulan.. Lebih sedih lagi hati ni biler die cakap nekt appointment xleh buat lg sbb date die da jauh sangat.. Hai nak buat appointment laen pn kene tunggu gak~~~~~ Bagi jerla date tu..

Im so frustrated, angry, dissapointed and much more.. after hoping something for a long time and its simply lose bcoz of someone irresponsible mistakes, it just unacceptable. But God is Great and He works in mysterious ways. i believe in it.

No comments:

Post a Comment