Search This Blog

Monday, March 30, 2009

One Drop Perfumes


Dalam semakin majunya umat Islam, sering kali kita dimanipulasi dengan produk2 yang tidak halal buat kita. Salah satu drpd produk tu ialah sesuatu yang sering kita gunakan especially bg yg bekerja iaitu "PERFUME". Sememangnya ramai yang sedar bahawa perfume atau minyak wangi mengandungi alkohol dan ada juga yg claim ianya mengandungi "LARD" atau lemak khinzir yg bertujuan untuk membuatkan minyak wangi tahan lebih lama.

Kini, bagi yg gemarkan minyak wangi pelbagai bau dan jenama, anda tak perlu berasa ralat lagi kerana One Drop Perfumes sememangnya dibuat berinspirasikan pelbagai minyak wangi di pasaran. Yang lebih utama, ianya tanpa alkohol tetapi masih boleh bertahan berjam2 lamanya mengikut cara pemakaiannya. Selain mudah untuk dibawa ke mana-mana, ia juga boleh membuat pendapatan sampingan buat anda apabila kita menjadi pengedar/ stokis.

Terdapat 4 set utk wanita dan 2 set utk lelaki. Manakala terdapat 1 set berinspirasikan minyak wangi yang diasaskan oleh celebriti wanita dan lelaki Hollywood. Setiap set mengandungi 8 haruman berbeza. Boleh digunakan mengikut occasion siang dan malam dengan mood yang berbeza. Dengan 1 titik, anda kekal harum sepanjang hari. Tak percaya? Cubalah sendiri.

Sekiranya berminat untuk memiliki perfume ini atau menjadi pengedar, sila klik di sini atau hubungi saya untuk maklumat lanjut.

** Jadi pengguna yg bijak. Gunakan tanpa was-was dan jana pendapatan anda..

Ein
o_O

No comments:

Post a Comment