Search This Blog

Sunday, November 30, 2008

'Fit' kah Aku?

Hari Khamis dan Jumaat aku diberi cuti oleh doktor.. 'Rehat' katernyer 'and relax.. ur muscles are all cramped out..' huhu~ Mana xnyer kalau aku pn da berjalan mcm robot and lembab mcm siput..Semuanya kerana penangan UKJK yg ku buat Hari Rabu lps.. Ahh aku sendiri yg telah setuju menandatangi surat akuan kesihatan ukt menjalani ujian tersebut.. walaupun bleh jer kuberikan pelbagai alasan especially ala-ala alasan Cik Ghazba.. tp aku sendiri pn ingin tahu sejauh mana tahap stamina ku.. and guess what.. It WORST!!!!!!

Tghr tu rase mcm biase jer.. so aku igt 'ok mayb its not going to be 'hell' afterall.. Tp tanggapanku nyata meleset sbb lps dinner jer aku da mula rase sengal-sengal ubi kat kaki n bahuku.. Oh shoot man.. It still happens~~ :'( and even worst as u can read my 1st paragraph. Kejap lps tu aku rasa sakit seluruh tubuh bdnku smpi xbleh nk tdo sbb lately aku mmg x mdpt tdo yg lena dek kerana kerja-kerja pembajetan di ofis.. Asal tutup mata jer nmpk numbers and mesin printer kak Iza.. Faul betul~~

So besok pgnyer aku tpaksa minta tlg kakak ipaku ke klinik. Biler aku explain ngn doc sbb aku jd 'robot' arini doc terus respond 'Nak jd sport assistant kene la fit. Mayb u x warm up dulu..' Then br aku terigt yg aku da buat 2 kesilapan besar hari tu.. (1) Aku x bfast - alas perut la. (2) Aku x warm up betul2.. Cuak pya psl + org pertama. So akibatnya, Interviu x dpt, sakit plak yg dapat. Ko Cemong....X baik tau gelakkan aku.

Smlm hajatku ingin ke ofis byk keje yg perlu dilakukan lagi. Tp keadaanku masih belum mengizinkan.. Nmpknya mmg WORST betul kali ni. Smpi tobat rasenyer utk menjalani mane2 fitness test lagi. Cukuplah sekali~~ Spt nyanyian Jay Jay. Mungkin kali ni bukan rezeki ku, dan mungkin ada yg menantiku di sini.. Hanya DIA yg Maha Mengetahui apa yg terbaik buat hambaNYA. Semoga aku sentiasa dirahmati dan diberi petunjuk olehNYA. InsyaAllah..

p/s : Nasib aku da lepas, nasib korang puler gi mana pula? Kuikuikui~

ein pain
O_o

No comments:

Post a Comment